38334400 - 035 44100220 - 021

قانون مندی کسب و کار

کلیه اصول و رویه‌های سایت شرکت پدیده عصر فناوری کویر سبز یزد با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مشتریان است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

سیاست های رعایت حریم شخصی

شرکت پدیده عصر فناوری یزد برای خرید یا استفاده از برخی خدمات وب سایت ، اطلاعاتی مانند شماره های تماس ، آدرس و ... را از کاربران درخواست می کند و متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند. توجه داشته باشید همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سایت شرکت پدیده عصر فناوری یزد  جزئی از اموال سایت شرکت پدیده عصر فناوری یزد محسوب می‌شود و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‌دارد. علاوه بر این، اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط سایت شرکت پدیده عصر فناوری یزد  و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. تنها مراجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی سایت www.padide-af.com می باشد.

ثبت نام و درخواست سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی و رسمی در ایران است و کلیه سفارش‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌شوند.

در صورت بروز مشکل در خرید مانند انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
تمامی شرکت ها برای ثبت نام می بایستی تمامی اطلاعات مربوط به امور مالیاتی و حسابداری خود را مطابق فرم ثبت نام آپلود و در اختیار شرکت پدیده عصر فناوری یزد قرار دهند و هرگونه تغییرات را سریعا اطلاع برساند.
همچنین تمامی  کارجویان  برای ثبت نام می بایستی تمامی اطلاعات مربوطه خود را مطابق فرم ثبت نام آپلود و در اختیار شرکت پدیده عصر فناوری یزد قرار دهند و هرگونه تغییرات را سریعا اطلاع برساند.
 با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه، اتفاقات غیرقابل پیش بینی و خارج از اراده، شرکت پدیده عصر فناوری یزد هیچ گونه مسئولیتی ندارد. لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

پشتیبانی

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود ما در شرکت پدیده عصر فناوری یزد با پشتیبانی از ساعت 8 صبح الی 17 بعد از ظهر روزهای کاری شما را تنها نخواهیم گذاشت و تمامی سوالاتتان در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود. در صورت تمایل به انتقاد یا پیشنهاد غیرتلفنی می‌توانید از صفحه تماس با ما استفاده کنید.

 جهت اطلاع بیشتر کاربران با نحوه و شرایط ارائۀ خدمات و کالا همۀ اطلاعات مورد نیاز کاربران در سایت شرکت پدیده عصر فناوری یزد قرار داده شده است و اشخاص می‌توانند با مراجعه به قسمت های مذکور و مطالعۀ آنها کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات و کالاها در سایت  شرکت پدیده عصر فناوری یزد آشنا شوند. همچنین واحد خدمات مشتریان پاسخگوی هر گونه ابهام و سوال کاربران هستند.